Maviannesi Bir haftadır elimde uyuşma var ağrı da kramp şeklinde önce üstüne yattım sandım ama geçmedi. Magnezyum kullanmaya başladım. Böyle birşey yaşayan var mı? Günde kaç defa kullandınız magnorm kullandıysanız
Slnaycn Maviannesi suda eriyen şekilde yazdı doktorum.. onun harici ağrım yok ama sabah cok zor oluyor uyuyamıyorum 🥲 hep aynı yere yatmaktan da olabilir benim
Maviannesi Slnaycn Slnaycn kaçıncı haftadasınız benimde olmuştu magnezyum kullanınca geçti Merak etme
Cekilmezbirkiz Ocean extramag yazmıştı ama eczacı magnorm en iyisi buna boşa para verme dedi 🤣 şaka gibi 🤣 magnorm yazdırdım bende düzenli kullanınca iyi ama aksatırsanız hiç bir işe yaramıyor
Cherry07 Cekilmezbirkiz bir eczacı bunu nasıl söyler acaba içerikleri tamamen farklı magnorm etken maddesi magnezyum oksit en basit en az etki eden daha çok ishale sebep olabilen bi formu ocean ın ise içeriği bambaşka. İçeriklerini internete yazsanız bile farklarını görebilirsiniz.
Lionmom1 Maviannesi benim de uyuşuyor sabahları açıp kapatamıyorum magnorm içiyorum akşamları. Doktorum tuzu da azalt her gün tansiyonunu ölç dedi.
Maviannesi Lionmom1 sinirler baskı yapıyormuş aklımda bulunsun inşallah iyi gelen birşey olursa yazarım
Maviannesi Lionmom1 evet benim 35 de başladı olur erken geç fark etmez ki herkes farklı tepki veriyor hamileliğe