Brnyrk
20+5 oldum son 1 haftadır arada karnımda batma gbi hafif acı oluyor. Özellikle eğildgmde. Neden acaba
Kelebegimmm
Aynı şey bende de oluyor ama daha hamile olub olmadığımı bilmiyorum)sanki belli bir noktada yara var
Htcasl
Bende 27 haftalık hamileyim 10 dakika yürüyüm aynı şekil batma ve acı oluyordu sağlık ocanda ebeye sordum ben sağ tarafımda oluyor dedim sağ tarafına giriyor oda agrı ve acı yapıyordur dedi