karaguzelirem_ Kızım olsa İnci ismini koymak çok isterdim Para çok güzel bir isim bence sadece Pera olarak bile kalabilir ben iki isim sevmediğimden sanırım Pera Naz geldi ilk aklıma 😂☺️🙈 sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun inşallah