Edaa1334 Walla bana vermedi kayısı ye geçer dedi. O drden memnun değildim zaten.
Ben hep kabızlık çekiyordum gebelik dede yaşadım hala yaşıyorum alıştım artık.
Sana öneri olarak kayısı incir, hoşaf öneririm. Salatalarına zeytinyağı dökerek ye. Bol sıvı al. Ve meyvede posalı olduğu için yarar sağlıyor