SeDAaaaa35 aslinda soyle ben 1 haftadır ishal dim zaten ağrılarım vardı sancı ben ona bağladım 3. Bebeğim olacağı için doğum sancısı değildi onu biliyorum böbrek ağrısı gibi hissettim ben ishal den dolayı su bitti falan dedim vücudumda ama kadın doğuma yönlendirdi direk bebek asagida açılma var vs dedi yarın kendi Dr uma gidicem