Derinnmom leylaaa1268 benim adetten 3-4 gün önce silik çıktı akşamında kan verdim 3 haftalık hamileydim
leylaaa1268 regle 10 gün kala test yaptım belirtiler vardı, silik çizgiyle pozitiv çıktı, hamilelikmidir? 🤗böyle olanlar varmıı
AsyaCngz55 leylaaa1268 adetimden bir hafta önce çok silik bir çizgi olmuştu aynı gün kan verdim 52.04 çıktı beta hcg şimdi 34. Haftam 🌸
hunilimom leylaaa1268 kasik ağrım vardı meme hassasiyeti vardı hatırladığım kadarıyla 😂 5 sene geçti hatırlamıyorum
Yaseminn2345 10 gün biraz erken gibi bence. Adet sonrası hemen yumurtladiysaniz bilemem ama bence adet gününü bekleyin test yapmak için.
LeylaEla leylaaa1268 Evet ben ☺️ Adetime iki gün var erken gebelik testinde çok silik çıktı sonra öğlen tekrar normal test yaptım daha koyuydu ☺️
LeylaEla leylaaa1268 yok daha geçmedi bu salı olmam lazım ama yarın randevu alıp salı gidip kan vereceğim kesinleştirmek için ☺️