ilknurakdogan1 20 Eylül çarşamba günü doğuruyorum çok heyecanlıyım, aynı zamanda da acaba şimdi suyum gelir mi diye düşünüyorum 🥹🌸
cevriye35_ ilknurakdogan1 Bende heycanlandım sat tarihlerimiz çok yakın doğum yaklaşıyor Sağ salim kucağına al insallah canım
ilknurakdogan1 Tugceselviii şuan 37+4 üz tam 38 de olacak Kuyruk sokumunda patlayan bi fıtığım var kalçama ve bacağıma vuruyor kalkıp hareket edemiyorum fizik doktoruyla görüşüldü normal doğum önerilmedi
Entige ilknurakdogan1 36 haftadaym benimde bel fıtığım var bi bacağımda sinir ağrısı var şu an kadın doğum sezeryan dedi acaba beyin sinirlemide goruşsemmi acaba yoksa direk kadn doğum dediyi gibi sezeryanmı kabul etsem bilemedi.siz doğum yaptiniz mi?