Aysll33 Canım benimde 1 tane kaybım var haziranda düşük yaptım 1 defa adet oldum ondan sonra temmuzun 14 ünde bidaha olmadım suan bebeğim 9+2 günlük bunda da akıntı kahverengi olunca ya adet kanaması sandım yada tekrardan gebeyim herhalde düşük olacak sandım ama çok şükür bebeğim sağlıklı kalbi atıyor maşallah ❤👶