Mucize-bebek bende 24+2de acil serklaj oldum . Rahim ağzı 21mm di ve hunileşme vardı . En son kontrole gittiğimizde hunileşme geçmişti çok şükür 🙏 bana doktorum sadece işe gitme dedi çünkü öğretmenim ve küçük çocuklarla çalışıyorum çok hareket halindeyim diye istemedi. Ama onun dışında günlük yaşantına devam edebilirsin ben zaten bu operasyonu rahat et diye yaptım yapmasaydım hep yatman gerekirdi dedi . Ama ben genelde yatıyorum sadece bi işim olduğunda arabayla çıkıyorum dışarıya . Benim bide enfeksiyon sıkıntım var enfeksiyon tetiklemiş zaten maalesef rahim ağzını da , serklaj zamanı da damar yolundan antibiyotik tedavisi görmüştüm sonra idrar kültürü negatife dönmüştü aslında ama 1hafta geçti geçmedi aynı bakteri türü tekrar üredi , 5gündür yine hastanede damar yolundan sabah akşam antibiyotik tedavisi görüyorum maalesef bu durumda biraz beni hem endişelendiriyor hemde yoruyor inşallah geçer artık bi nebze rahatlarım bende🙏