ilkmommylikheyecani Elif2143 şimdi baktım canım 490 olmus benim yaptırdığım set çok şaşırdım baya eklemişler üstüne
merwengin Karbaby 10 lu setti galiba da 300 tl civarıydı ama tabi 1 sene önce aldık şu an ki fiyatı ne bilmiyorum ama kendi bebeğim için de ordan almayı düşünüyorum
Bebisannneessi Karbaby stilimsensin diye bir sayfadan yaptırdım diğer sayfalara göre daha uygun geldi ayrıca kumaşı da gayet güzel, tam istediğim gibi çok beğendim tavsiye ederim sadece biraz geç geliyor 15-20 günü buldu gelmesi
Atlassmom_ Betusun_hediyelikleri_bebaby sayfasinda yaptirdim coook guzel yikanmis ve utulenmis sekilde geliyor harika bir sayfa. yegenime de bu sayfadan yaptirmistik :)
ksksister35 EbruBoluKaya bende ordan sipariş vermeyi düşünüyorum kapıda ödeme şeklinde oldu dimi öncesinde para istedilermi acaba?