Bende 6 haftalık oldum bır haftadır ecorspin kullanıyorum. İlk bebegim oğlum vefat etti 7.ayda gebelık zehirlenmesinden doktorum gebe kalır kalmaz verdı bana inşallah saglıkla kucagıma alıcam burayada saglıkla dogurdum yazcam Allahım Amin 😍♥️🙏herkeste saglıkla alsın aminnn