Fatmabaz1204 bende ilk aşılamada 17 mm yumurta ile gebe kaldım daha çok yeniyiz hatta 6 haftalığım ama bebeği daha göremedik haftaya tekrar gidicem benm belirtim aşılamadan 1 hafta sonra göğüs hassasiyeti oldu tam tamına 14. Günde ara ara şiddetli ağrılarım oldu gebe olduğumu 14. Gün anladım o zamana kadar hiç ümidim yoktu açıkcası