tavuklupilav Minigiim-vebenn52 ben normalde Esenler medipole gidiyorum ilk doğumumda orda oldu fakat yeni doğan yoğun bakımını kapamışlar 🙄 hatta etlimin doğumunda öğrendik daha geçen ay o da mecburen apar topar megaya yönlendirildi o yüzden riske atmak istemiyorum 😑
Februr tavuklupilav ben nagihan kayaya gidiyorum. Genel olarak iyi. Ama acil durumda ulaşmak zor. Verdiği numarayı 2 kere aradım. 1. De ertesi gün döndü, 2. Seferde dönmedi. Belki bana öyle denk gelmiştir bilmiyorum.
Bal12 mervisk merhaba doğum ücreti 11 bin muane 660 TL ama munae ücretinde bana indiirm uygulandı normal de fiyatı 740 olması lazim