Cannnnur Kızlar iğneyi yaptım yerler mosmor oldu acaba denkmi vurmuyorum. Ama çok dikatli oluyorum onu yaparken sizde nasıl oldu 🙁
BirazbundanBirazondan1 Cannnnur iğnenin huyu bu. Topaklanıyorda 🙄geçen forum da bebek yağı sürersesiniz topaklanma olmuyor dendi. Denedim işe yaradı. Bugün yumuşaktı kolum.
ebrarmom08 Cannnnur iğneyi hafif eğimli vurup etinizi parmağınızla sıkıstırıp kasınıza vurursanız morarmıyor.
Cannnnur BirazbundanBirazondan1 iğneyi yaptıkdan sonramı suruyosun canm yoksa yapmadan mı denerm bende 😊
BirazbundanBirazondan1 Cannnnur ben karnım çatlamamaması için bebek yağı kullanıyorum yatarken suruyorum. O zaman da kolum ve bacağıma surmeye başladım. Sen istersen iğneği yaptından sonra surersin nasıl istersen
Hicran57 Cannnnur banada doktorum hamile kalınca iğneye başlıcaz dedi iki değerim heterezigot cıktı kan pıhtılaşması yok ama meyil var önlem için vurulcaz dedi. Kaçıncı haftada başladınız iğneye
Cannnnur Hicran57 ben transfer bekliyorum canm onceden verdi ayrıcada coraspin iciyorum. İnşallah bende o haftalara ulaşırım
asyasemin İllaki morarıyor hatta bezeleniyor. Orayı dinlendirmeniz lazım. Kollar var bacak var göbek var farklı yerler de var. Netten bakın bölgelere görseller var. Dönüşümlü olarak 9 ayı geçirdim ben
Hicran57 asyasemin aslında karın tamamen şişene kadar göbekten vurulmayı öneriyor doktorlar karın tamamen şiştikten sonra kol ve bacaklara dönün diyorlar
Cannnnur Hicran57 ben bu gun başladm canm 4gun vurucam sonra transferden sonrada devam edilirmi bilmiyorum onu ozaman oreneceğim Bana gobekten yap dediler
Mervebykbk 3.aydan itibaren kullanıyorum hep koldan yaptım.morarma her şekilde olur dedi doktorum ki öylede oldu
Seval0sevall Cannnnur ne zmn başladınız kızlar 3 düşügüm oldu kan pthılaşması çıktı hamile kalır kalmaz ki iğne olucaz