Kızlar normal doğum yapalı 2 hafta oldu düne kadar dikişlerimin acısı nerdeyse geçmişti ama bugün yeniden acımaya başladı batma gibi acıyodu gidip aynadan baktım vajinamın alt kısmı baya açık gibi duruyodu kandan tamda anlayamadım ama dikişlerim mi açılmış acaba çok korkuyorum açıldıysa nolucak yeniden mi dikerler bi daha dayanamam dikişe napıcam