Kizlar 8+1 haftalık gebeyim porsiyonlarim iki kişilik yemiyorum tıpkı gebe değil gibi yiyorum ancak ara öğünde yoğurt meyve tüketiyorum demir ilacı kullanıyorum kabız yaptığını düşünüyorum birde alt karnım acayip şişmanladi sanki iki aylık değilde dört aylık gibi karnım var normalde 50 kilo birisiyim normalmi niye hemen karnım çıktı yoksa kabizim diye böylemi