Anonimane_150 bende durabiliyorum hatta malesef zorla yiyorum ama yemek zorundayım yemek yemeyince bukantılarım çok kötü oluyor ama henüz kilo almadım 13 haftalığım anlattığınıza göre ben sizden daha çok yiyorum ama zorla yiyorum ama almadım bünye meselesi yani hani diyorlar ya su içsem yarıyor sizinkide o mesele yarıyor ara öğünlerde kuru incir kayısı üzüm bunları mutlaka tüket ❤️