Beyzaa32 37+6 haftalığım bugün belimden bir sancı geldi nefesim kesildi ara ara sürekli oldu doktorum hastaneye gel nst de sancı var mı bakalım dediler gittim biraz sancı çıktı ve 1 cm açıklık var eve git dinlen dedi sizce ne zaman doğururum ?
ygmrcglyncn Beyzaa32 37.haftamdan beri nstde sürekli kasılma var regl sancılarım var ve 3 haftadır bebek kanalda suan 39+5 olduk hala gelmedi yani o işler hiç belli olmuyor kimse ne zaman geleceğini bilemez