kaderkurt7292 38+3 hamileyim bebek kanala girmiş 1-2 gündür bi ağrı giriyor alt tarafıma ne oturtabiliyorum ne yürüyebiliyorım bianda kitliyor nefesim kesilcek gibi oluyor sızlama gibi bugün daha çok giriyor doğumda gelen böyle bir ağrımı
Churcill kaderkurt7292 herkeste farklı olabilir. Ben bel ağrısı sırt ağrısı yaşamadım mesela direkt karın ağrısıydı. Siz muhtemelen baskı hissi yaşıyorsunuz