ceymus7 Kızlar vajinal akıntının tamamen mi kokusuz olması lazım..benim hafif koku var bu enfeksiyon mu ki yanma,kaşınma hiçbiri Yok..geçen hafta fitil kullandım geçmiş gibiydi yani tamamen mi kokusuz olması gerekiyor tekrar mı enfeksiyon bilemedim çok stres yaptım
Selinnnce ceymus7 canim rengi nasil. Eger koyu renkliyse sarimsi yesil seklindeyse enfoksiyondur. Benm kendimi bildim bileli var akintim dr gittigimdede erkekti dr utandim diyemedim kokusuz ve yesil remk dgl die kendimi rahatlatiyorum
Aysegumustas ceymus7 Selinnnce benimde akintim cok fazla korkuyorum sarimsi benimkide hafif koku var bide kasiklarima agri yapiyo galiba normal mi acaba yaa 33 haftalik bu arada