MMad Biraz rahatsızdım bi kaç gün grip gibiydim ama bugün iyiydim bi şikayetim yoktu öğlen bir anda mide bulantısı geldi baş ağrısı geldi hala ağrıyor ayakta duracak halim yok tansiyonum normal niye böyle olabilirim sizce korkuyorum