Ben şuan 8. Haftadayım bir kaç gün önce tatile gidip döndük orda kahverengi lekelenmelerim oldu ve geldiğimizde doktor bakıp çikolata kistim olduğunu düşük riskim olduğunu söyledi iğne verdi ve progestan kullanıyorum başka neyapabilirim acaba bilmiyorum