8mucizem8 bbtrn evet arkadaşım 1 önce doğum yaptı ben ahşap beşik aldım o park yatak aldı ikimizde ebebekten aldık hem ucuz hemde o kadar kullanışlı ki temizliğine kadar ayrıca 2 3 yaşına kadar da yatabilirmiş