Esomami EsraNuri iyi bari canim bende smdi hastane cantami ondan koymayi dusunuyorm en azindan onlar ilk bitsin
EsraNuri Esomami biraz fazla koy yeni dogduklrnda ilk gün çok ypıyorlar anne karnndaykn birktrdiklerini çıkartıyo
Esomami EsraNuri cok koyuyom canim sezeryan olcagm icin 3 gun hastanede birakiyolar oyusden 1 paketi gotururun 1 numara 40 afet yetmezse getirir babasi
Esomami Esraeymen1234 birincide ilk gun cikardm gazimi ama arastirma devlet hastanesi ondan heralde bilemicem
EsraNuri Esomami üç gün çok fazla bn bir günde çıktım gaz çıkarınca cıkartıyolar zaten bunun sebebi olmalı devlet araştrma farketmiyo
Pelus Şimdi benim çocuk daha doğmadan 3 kg.4’e yakın olur kilosu sanırım. 2 numara olan 3 6 kg lık bez aldık bir paket. Yeterli olur mu bu bedeni?yoksa 1 numarada almalı mıyım?
Esomami Pelus yani 1 ay boyunca yetmez tabikide hastanede yeter xcnm bebekler yeni dogdugunda gunluk 8 kere falan degisilebiliyo ona gore hesaplayabilirsin 1 numara alma ama kiloluysa gene 2 alirsin