Suleclk Çok hareketli değil bi yere toplanıyor hareket hlınde değilim dinlenirken hareket ederdi sizce normal mi?
ucr13 @Suleclk 37+0 3 gündür falan benimki de öyle çok az hareket ediyor doktora gittim her şey yolunda
asyasemin Benimde bugün çok az uyuşuk şekilde hareketlerini hissediyorum. Normalde daha sert olurdu. İster istemez endişe ediyorum tabi. Ama hep böyle devam etmez inşallah. Çarşamba son kez ultrasona girecem çünkü sonra doğum var inşallah