Cansskrmn Kızlar geçmeyen bir baş ağrım var yani geçiyor sonra yine başlıyor her gün çekiyorum bu baş ağrısını. 13+4 teyiz bu arada lavanta yağı kokladım az önce ama 3 saattir azalsa da geçmedi . Benim gibi olan var mı ya da önerileriniz var mı acaba :((
aysglemrkn Cansskrmn valla dün sabah dan beri başımın ağrısı geçmedi bebim de tansiyonum yüksek benim bence sizde bi baktırın
nazazra24 sevgi9654 dayımın eşinde vardı vertigo sabahtan akşama kadar başım ağrıyor diye geziyordu evde dayanamıyorum diyodu o yüzden söyledim valla yoksa bilgim yok aklıma geldi migren de olabilir postu açan arkdaşın
Cansskrmn Hamilelikten önce böyle bir şikayetim yoktu vertigo olacağını sanmıyorum ama bilemiyorum yine de geçsin diye yapmadığım şey kalmadı ama geçmiyor maalesef :(
muruvvet123 Ben baş ağrısından çok çektim 25 haftalığım yeni yeni azalıyor tansiyon değilse eğer ensenize buz koyabilirsiniz bir de nane yağı çok etkili başıma sürüp eşarpla sarıp yatıyorum biraz rahatlatıyor
Cansskrmn muruvvet123 şimdi baktım tansiyon 11 e 7 yani neden böyle oluyor anlamadım bende ne yapsam günlerim kötü geçiyor hiç bir yere gidemiyorum böyle unutsam da kendini hatırlatıyor
Mervekaram22 Canım gebelik migreni diye birşey var insanı Mac ediyor tam iki ay çektim sonradan 1 haftada bire düştü puanlık böyle 17 haftadan sonra hafif rahatlıyorsunuz
muruvvet123 Cansskrmn Yaşam kalitesini bile etkiliyor ama sağlık ocağına günlük gidip tansiyonunuzu ölçtürebilirsiniz ebeniz takip eder bi problem olması durumunda tansiyon sıkıntılı çünkü