Derin-derya09 herkes kendinden çok emin birşey olmaz demiş ama miyom var demişssiniz yanlış okumadıysam, dikkat etmeniz gekebilir. Bende 16. Haftadayım farketmiyordum hep alt kısımda ağırlık hissediyordum, ayakta durdukçada hafif sızlamalarım oluyordu sonra lekelenmem başladı 14.haftada. Doktorum demekki sen kendini yormayacaksın dedi. Plasentamda aşağıdaymış, öyle olmasa bile bazı gebelikler dikkatli geçirilmeli yinede lekelenmeler olabilir dedi. Ben onlardanım. Dolaptan 3 lt yoğurt kabını alayım karnım ağrıyor mesela görünürde bir sıkıntı olmasada,Kendini en iyi sen anlarsın, baktın ki bir işi yaparken zorlanıyorsun yapmayacaksın asla. Her hamilelik aynı değil. Hamilelik hastalık değildir ama bazılarımız için biraz daha dikkat gerektirebilir.Bende isterdim diğer hamileler gibi amuda kalkayım 😄falan ama koltukta yer değiştirirken bile sancılanabiliyorum.Yorulduğunuz kısımda bebiş zaten şunu yapma artık anne diyor. Biraz bedeninizi dinleyin, doktorunuzlada konuşun bu endişelerinizi.