Nurmrn Merhaba anneler ilk oglumda yaptırmıştım bu ikinci gebeliğim yaptırsam mı yaptırmasam mı kararsız kaldım sizler yaptırdınız mı?
karanmom Nurmrn yaptırmadım doktorumda yaptırmak istemedi ilk gebeliğim gerekli mi gereksiz mi halen daha bilmiyorum
Minikperi Nurmrn ilk gebeliğimde doktor gerek görmemişti devletteydim şimdi ikincisinde özel sağlık sigortam karşılıyorsa yaptırırım ama karşılamıyorsa yaptırmam. 🌸
birhamilelikgunlugu Benımde ilk gebelıgım bende yaptırmayı düşünmüyorum çok gereksız geliyor bana uzmanlar da önermiyor arastırdıgım kadarıyla
Rabiaeso Bu ilk gebeliğim. Yaptırmadım. Çok sıcak bakmiyordum açıkçası o hafta da ev taşıma işlerimiz vardı yaptırmamak için bahanem gibi oldu sonrasinda ilk muayenemde doktorum sağolsun ailede şeker öyküsü yoksa açlık tokluk kan şekerine bakalım yeter dedi baktı sorun çıkmadı
busra_ulcay153 Ben yaptırmadım doktorumda çok üstünde durmadı açıkçası çok araştırdım çevremin çoğu yaptırmadı önermediler
minikmucizeemaak Nurmrn Yaptırmadım ama o haftada sağlık ocağında geçmişe dönük 3 aylık şekerime bakıldı eğer yüksek görülseydi yaptıracaktım doktorum gerek görmedi sonuçlar iyi gelince
Bimiyendis Nurmrn bugün gittim, aç karnına şekerime baktı, yemek yedim 2 saat sonra tokluk şekerine baktı, normal çıkınca yükleme testine gerek yok dedi