Dduruu haftamdayım kızlar geçen hafta da oluyordu bebek bir yere toplanıyo karnımda sertleşip geriliyor bebeğim de aşağıya yerleşmiş başına gelen var mı
tugcesakzci Dduruu ben bu şekilde karnımda sertleşme yaşadığımı söylediğimde doktorum bana magnezyum ve kalsiyum yazıp dinlenmemi istedi rapor verdi iş yerine vermem için doktoruna danışmalısın bence
Egemoms1303 Dduruu bizde 23 haftalık olduk bizdede var sağımda şuan orda top gibi 🤭 değişik bir şey 🙈
aslanprenses_ Dduruu sen 31. Haftaya gel o zaman gör o toplanmayı 😂😂 benim kız bir toplanıyor çığlık atıyorum. Bir de geceleri asla uyutmuyor artık 🥰 normal annesi 🥰
Dduruu Minigiim-vebenn52 ya ben de bilmiyorum canım ilk gebeliğim böyle gerilip aciyinca da korkuyorum doktora sordumda da bir şey demedi
Dduruu tugcesakzci ben de söyledim doktorum ama günde çok fazla olmuyorsa sıkıntı değil diye bir şey demedi bana
tugcesakzci Dduruu haftada 2 kere falan oluyordu bana ona rağmen yazdı valla forumda da bu şekilde olanlarda onların kasılma olduğunu yazmışlardı o yüzden sıklaşıp sıklaşmadığının dakikalarını tut sne yine de istersen
tugcesakzci Kedisevercan büyük ihtimalle tehlikeli bir şey ben de bebek toplanıyor gibi düşünüp önemsememiştim doktora söylediğimde sıklığını falan sorup magnezyum başladı ve dinlenmemi istedi ben de korktum şuan ağırlıklı olarak dinleniyorum ne olur ne olmaz diye
Dduruu aslanprenses_ inşallah normaldir canım sağlıcakla alalım kucaklarımıza insan korkuyor işte Gine de☺️❤️