Kızlar büyük oğlum da iştahsızlık olmadı cok ama ikizlerim bir yaşına girecek severek yedikleri şey sadece meyve diyebilirim sevebileceği şeyleri yapıyorum ama hayır yemiyorlar yedikleri yemek bir yemek kaşığını zor buluyor ondan sonrası tükürmek oluyor deneyimi olanlar şunu yaptım işe yaradı diyenler varsa açığım fikirlere