Ebus2045 Ne-var-be 2 tanıdığım var afra ismimde ikiside elit ikiside öğretmen ve yetenekliler görünüş olarakta güzeller tabi benim tanıdıklarım bunlar canım ama.guzel.isim
S_B6606 Ne-var-be benimde yegenim.adi Afra ve daha bir yasinda huyunu bilmiyoruz şu anlik 🤣 ama çok tatlii isim bence
Feyzanr41 Ne-var-be ayy bende afra koyucam haftaya dogumum var suan ıcımde bıle sakın yorumlar dada genelde sakın bı cocuk demısler hayırlıysla dogsun bebişlerımız