İsim önerisi bekleyenler kafada 3 isim varken oluyor 33 isim 😁 bana bile yorucu geliyor 😁 bide şeker yükleme postları çoğaldı bu ara birbirimizi dinlemiyor gibi surekli ayni şeyi yazip okuyoruz 😁 genelde doktor öneriyor aslinda mecbursun yada sana kalmış diye git bi sor bakalim happymom lar onayliyor mu demiyor ki 😂