gakkoyengee 2 gündür sabaha karşı uyanıyorum kasık ağrısı sebebiyle cuma günü nstye girdim ilk kez çok az sancı çıkmıştı adet ağrısı gibi gün içinde çok olmuyor gece uykudan uyandıracak şekilde oluyor yaşayan var mı normal mi ? 35+1