1Anneadayiiii Kızlar bu sefer çok umutluydum yarın kan verecektim kanamam başladı şuan yani büyük bi ihtimalle adet çünkü yerleşme kanaması aşılamanın 15. Gününden sonra oluyormuş çok üzüldüm
tatlibebegim_ 1Anneadayiiii erken olmuşsun hakkında hayırlısı olsun inşallah en kısa zamanda nasip olsun benim ilkinde 18.gün adet olmuştum
OnlyBaby Ne diyebilirim ki canım.. bende bir türlü hamile kalamayanlardanım sebebide yok. Pcos vs saçma sapan şeyler
1Anneadayiiii tatlibebegim_ yerleşme kanaması mi diye de şüphe var aklımda canım ya ne yapicami bilmiyorum doktoru aradım bugün klinik açık değil normalde yarın kan verip salı günü doktora gitcektim anca yarın arayabilirim doktoru da ne yapicam bilmiyorum
1Anneadayiiii tatlibebegim_ evet kullanıyorum bi de aklıma şey takıldı ben çatlama iğnesini kullanmadan aşılama oldum normalde kendisi çatlayınca iptal ediyomus doktorlar benim niye iptal edilmedi acaba
tatlibebegim_ 1Anneadayiiii aa kullanmadın mı o yüzden adet olmuşun doktor çatladığını nerden anladı ultrasona baktı mı aşılama günü
1Anneadayiiii tatlibebegim_ 4 eylülde kontrole gittim karnının içi su dolu yumurta çatlamış dedi ister bekleyelim iki gün ilişki olsun isterse yarın gelin aşılama yapalım dedi bende beklemeye gerek yok dedim zaten normal yolla olmuyor dedim ama catladiginda aşılama yapılmadığını bilmiyodum ve dktor da soylemedi karari bana birakti ne kadar sacma is ya
tatlibebegim_ 1Anneadayiiii gerçekten saçma olmuş ilkinde ben çatlatma iğnesi olduğum halde yumurtam çatlamamış galiba doktorumu değiştirdim o söyledi belkide çatlamadı diye cünkü ne bi akıntı ne bi belirti olmuştu o yüzden sen erken olmuşun yani tüplerde döllenme olmadığı için adetle beraber atılıyor aşılamada normal yolla tutma oranı aynıymış
1Anneadayiiii tatlibebegim_ yarın doktoru aricam bakalım ne dicek çok sağol bilgi verdiğin için canim
tatlibebegim_ 1Anneadayiiii rica ederim canım inşallah en kısa zamanda Allahım nasip eder hiç isyan etme bebeğin gelceği zamanı kendisi seçecek demek ki🤗
1Anneadayiiii tatlibebegim_ yok Allaha şükür isyan etmiyorum rabbim zamanını bilir hayırlısı olsun canim Allah razi olsun