pinkkk77 benimde zmaanında olursa inşallah ekim 20 olucak ve hastane çıkışı takımı altlı üstlü şapkası eldiveni, zıbın olarak kısa kollu koydum penye battaniye aldım ama anneannemin ördüğü puffy battaniyeyi de koydum yanıma duruma göre onunda örterim dedim bursa fakültede doğumun olucak inşallah