glsmogrtmn Kızlar bugün çok kötüyüm birkaç aydır bulantım yoktu yine çok şiddetli bulantılarim başladı bugün kusamıyorum da ne yersem bulanıyor sürekli de aç gibiyim yiyorum yine bulaniyor:(( bu haftalarda oldu mu sizde de 33+3üz bugün , napabilirim