Bnbn benimki parsiyel mol değilmiş canım bebeğin kordonundan kan alıp genetik için laboratuvara yolladılar. Bebek sağlıklı geldi. Plesentadaki sorundan dolayı erken doğum yaptım. Bebeğim kuvezde şuan. Patoloji sonucum da temiz geldi. Doktor tekrarlaması çok çok düşük bir olay arayı uzatmadan 3 ay sonra tekrar gebe kal dedi. Ama önce bebeğime kavuşmak istiyorum onunla ilgilenmek istiyorum. En az iki yıl başka bir bebek düşünmüyorum. Rabbim yardimciniz olsun en kısa zamanda hayırlısıyla kucaginizi doldursun