Fatma-1024 Kızlar doktorunuz kaçıncı haftada raporu vermek zorunda ? Resmiyete göre kolaylıkla kaçıncı haftada alıyoruz ?
Fatma-1024 Anneumut2318 yani zorluk çıkarmıyorlar dmi, ben iş yerimden kaynaklık öncesinde heyet istemiştim vermemişti
defnezumram Fatma-1024 32+0da doktorundan analık raporu alıyorsun iş yerine veriyorsun doğum yapıncada doğum raporunu aynı şekilde veriyorsun canım
Anneumut2318 Fatma-1024 hayır canım zaten 32 çalışamaz raporu alıyorsun devam etmek istersen 37 haftaya kadar çalışa bilir raporu alıyorsun
Curi Haftada duruma göre çalışabilir verebiliyorlar ama 37. Haftadan sonra kesinlikle çalışamıyorsunuz