busra_ulcay153 benim arkadaş vermişti kremi ben kullanmadım, sen kullan diye. Ben de doğumdan önce kullanmaya başladım herkes öyle öneriyor diye ama bende işe yaramadı. Yine de yara oldu göğüs uçlarım. O dönem gümüş kapak aldırmaya gönderdim eşimi, mağazada yoktu. O yüzden alamadı. Sonra bebeğimi hastaneye götürünce kadın doğum acile gittim. Çünkü artık dayanamıyordum, yara oldu, kanıyor falan tamam ama sancı yapıyordu durduk yere. Oradaki ebe mememe elleyince ağlamaya başladım sancıdan. Doktor da ebe de üzüldü halime. O kadar kötüydüm yani. Sonra ebe krem de sürme, gümüş kapak da kullanma, en güzel ilaç senin sütün dedi. Eve gidince de göğsünü aç, çıplak yat dedi. Gerçekten 2 gün içinde düzeldi. Her emzirme öncesi sonrası sütümü göğüs ucuna sürüyordum.
O yüzden hiçbirine gerek yok. Sütünüz ilaç demek istiyorum.