Benim bebeğim aktif emiyordu hiç makinaya ihtiyaç duymadım sadece mochi almıştım gece bebeğim uyanmazsa gögsüm şişerse mochi ile sağıyordum rahatlıyordu hoş bebeğim sağdığım sütü asla içmiyordu. Yani makina emen bebek için çok gerekli değil. Ama mochi alabilirsiniz eğer sağıp vermeye başlarsınız bi kısır döngüye girersiniz bebeğe sağdığınızı içirdikçe gögsünüz şişecek şiştikçe tekrar sağacaksınız bu böyle devam edecek. Sürekli emzirin bence makina olarak mochi alırsanız sizi gayet idare eder 16 ay emzirdim geceyi kesince gündüzü bıraktı bebeğim bıraktırırkende kademeli bıraktırdım gögüslerimde rahatsız edecek şişlik oluşmadı