Marsmelow Tüp bebeğin zor yanları var tabi psikolojik olarak ama denemeye değer ,bu benim 2. Tüp bebeğim , ilkinde hazırlıksız başlamıştık bi anda,olumsuz olunca bi şoka uğramıştım ama üstünden zaman geçti 1 sene ,tekrar denedim o cesaretimi toplayıp ,psikolojim de iyiydi ,benim de yıkıldığım zamanlar kötü düşündüğüm zamanlar oldu ama yaşadığım imtihan beni Allaha daha da yakınlaştırdı ,güzel düşünelim Allahtan isteyelim inşallah en güzel zamanda nasibimizde varsa verecektir ,vermiyorsa da zaten bizim için hayırlısı ya da zamanı değildir ,çok heyecanlı bi süreç bence denemeye değer 😍 güzel bir doktor bulun ama iyice araştırın soruşturun , tıpta varsa eğer ordaki doktorlara bakabilirsiniz , bi de tedaviye başlamadan önce hacamat olun 2-3 kere vücuttaki toksinler atılsın ,suyu çok için , mutlaka takviye kullanın 3 ay ,kadın için maxijuno- erkek için maxigo ,, ek olarak krilom omega3 100’lük kapsül ,bir de d vitamini ekleyin , beslenmenizde antioksidan gıdalara yer verin özellikle mor besinler ..yürüyüşte yapmaya gayret edin ,kendinize bi uğraş bulursanız stresi atmış olursunuz , aşılamayla da vakit kaybetmeyin eğer sperm düşükse yumurta az ise ..bi de genetik test verin eğitim araştırma hastanesinden verebiliyorsunuz -genetik bölümünden 5-6 ay gibi bi sürede çıkıyor , sma testi verin eşlerden bi tanesine yapılıyor ilk başta .Psikolojik destek olarakta (Estağfirullah ve Salavat ) çekin her gün 100’ er kez ,Rabbim kolaylaştırsın imtihanlarınızı ,inşallah tez vakitte göz aydınlığı evlat nasip etsin size 🤲🏻