Sabahtan beri belden ağrılar vuruyor karnıma doğru kalçama doğru ve bebişin kasılmaları başladı yani yine bi tarafa dayanıyor gibi yaslıyor sonra geçiyor. Karnımda da acı, elektriklenme gibi sağlı sollu yanlardan bişeyler var. Ama dayanılmıcak gibi değil.Anlık ter boşalıyor,sıcak basıyor.yarıçıplak duruyorum evde ellerim su gibi oldu terden saç diplerim vs. ona rağmen.. Afedersiniz sabahta ishal oldum heralde diye bi karın ağrısı oldu ama çıkamadım tuvalete olmadı bişey. Uzandım belden yine ağrı devam etti.Duşa gircem biraz daha bekliyorum. Daha öncede kasılmam olmuştu ama böyle sırttan vs başka bi ağrım acı olmamıştı. Geliyor mu gelmekte olan sizce 🥹