Bu duygu herşeye değermiş, Rabbim herkese nasip eylesin inşallah , 38hafta 15 Eylül saat 16.18de kızımız Güneşi kucağımıza aldık☀️
Eşimle beraber saat 15.30 da ameliyathaneye indik kızlar zorunlu sezeryandım planlıydı, plasenta previa ve myom ameliyatı olduğu için doktorum sezeryan uygun gördü🤍 beni hazırlarlarken elimizde başka odada hazırladılar , belden uyuştum birley hissetmedim sonda sonrasında takıldı ve doktorum geldi çekişmeleri hissetceksin canın yanmayacak dedi , evet hissediliyor ama asla acı yok ben zaten şok heyecan ve stresliydim eşim geldi beraber dualar okurken karnımın boşaldığını hissettim ve ağlamıyor dedim ki ağlamaya başladı hemen bebeği ten tene temas için bize getirdiler fotoğraf çektiler , daha sonrasında çocuk doktoru hemen kontrollerini yaptı çok şükür sağlıklıydı kızım , işlemlerim devam etti herhangi birşey hissetmedim boşluk hissinden başka , ameliyathane ekibi haritaydı ve odaya alındım daha sonrasında bebeğimi getirdiler , gece 12de yürüdüm , hiç korkmayın sadece göbeğiniz boş olduğu için sallanıyor alttan destekledim, ertesi gün gaz çıkarttım büyük tuvalet için lavman yaptılar sütüm az geliyor arada kızımı mamayla desteklesem de çok şükür şimdi ise taburcu oluyorum , Rabbim herkese sağlıkla evlatlarını kucağına almayı nasip etsin ❤️