Kızlar bugün iğne dahil 17. Günüm erken gebelik testimde negatif çıkıyor hala adet olmadım. Adet belirtim var ama bilemiyorum. Doktor 18. Gün beta ver demişti. Bugün versem ne olur acaba kesin sonuç olurmu yarın mı bekleyeyim. Bu arada çatlama iğnesinde 17.18. Günde öğrenen varmı. Tüm idrar testlerim negatif çıkıyo