gizeem93 35. Haftadayiz ancak bir sorun yok cok sukur. Ben de basta cok endiselenmistim ancak doktorum vucutta olusan herhangi bir enfeksiyonun bebek acisindan tehlikeli oldugunu ve guvenli sekilde kullanilacak antibiyotikler ile tedavi edilmesi gerektigini iletmisti. Dediğim gibi 2 kez 1 er kutu antibiyotik kullandim ve 2 kez disim cekildi lokal anestezi ile. Doktorum profosor bu arada. Guvenim sonsuz :) Endiselenmeniz normal ancak bu konuda kendi doktorunuz ile de konusarak destek almaniz daha dogru olacaktir.