Miracleee ben fikir almak amaçlı görüşmüştüm evde doğum istiyordum o ebeler sağlık bakanlığı onaylı ve bir kaç hastane ile anlaşmalı oluyorlar eve gelip görüşme sağlıyorlar sonrasında kendi sağlık kabinlerinde eşinizle beraber bir eğitim veriyorlar size doğum belirtileriniz olduğu vakit hemen evinize geliyorlar ve durumu değerlendirip ona göre karar alıyorlar kimisi evde planlayıp sonrasında hastanede yapabiliyorlar risk gördüklerinde fiyata gelecek olursak özel hastane fiyatıyla aynıydı ben sorduğum zamanlarda yakın aile dostumuz var başka bir ebe onla konuştuğumda ilk doğumun olacak o yüzden hastanede yap tecrübelen sonrasında tekrar bebeğin olursa o zaman evde denersin demişti bende o yüzden hastanede yapmaya karar kıldım doktorumu da beğenince öyle karar verdim