Kızlar vücudumda ki değişikler ve tansiyon düşüklüğü şüphesiyle evde adetten 1 gün önce test yaptım. Pozitif çıktı. Pozitif çıkınca hemen aynı gün kan değerine baktırdım beta değerim 527.32 çıktı.
Ertesi gün özele gittim doktor ultrasondan bakalım ama çok yeni gebelik muhtemelen keseyi göremeyiz dedi ve kese göründü 🤭
Bir hafta sonra yine gel keseye bakalım dedi.
Tabi çok dayanamadım 5 gün sonra (13 Eylül) önce devlete gittim. (Keşke gitmeseydim) Gittikten sonra aklımda binbir tane soru işareti olustu. Boş gebelik olabilir iki hafta sonra gel eğer bebeği göremezsek alırız dedi çok rahat bir şekilde :( Neye uğradığımı şaşırdım.
Tekrar aynı gün önce ki gittiğim özelde ki doktoruma gittim ve kese çok sağlıklı dedi. Boş gebelik gibi bir şüphemiz yok kese sağlıklı büyüyor. Beklediğimiz sağlıklı gebelikteki büyüklük bu dedi ve hafta olarak 5. Haftada olduğumuzu söyledi.
Ama benim içim içimi yiyor. Devlette ki muayene eden kız psikolojimi bozdu ve şimdi kan vermeye gideceğim.
Doktorum 5. Haftadasın dedikten sonra 5 gün geçti. Ve ilk kan tahlilimden sonra da aradan 9 gün geçti. Sağlıklı bir gebelik olabilmesi için sizce şuan değerimin kaç olması gerekir?
Son adet tarihim 12 Ağustos. Ama üzerine görmüş olabilirim. Doktorum bana 5 haftalıksın derken 4+2dim 🥲