Meraba hanımlar 16. Haftamda ağrisiz bi kanama gecirdim su gibiydi. Doktor muayenesinde bebekte ve kesede herangi bi kanama olmadigini bebegin plesantasinin asagida olması ve yukarı cikmaya calismasi nedeniyle kanama oldugunu soyledi iğne ve ilac tedavisine başladı. Bu şekilde olupta dusuk yasayan oldumu yada sonrasinda plesantası yukarı çıkan