NurayErguden
Hayırlı akşamlar hanımlar nasılsınız neler yapıyorsunuz nasıl gidiyor hamilelik beni zorlamaya başladı çalışınca daha çok hissediyor insan yorgunluğunu
Evinaram
Bugün tam 22 olduk bende çok şişiyorum yemekten sonra rahatsız oluyorum
NurayErguden
O yemekten sonra şişme ve rahatsızlık durumu bende de var
Huzur20
Bende 22+1 oldum sadece mide yanması cekiyorum
NurayErguden
Mide yanmam başlamadı da ben bi tuhafım ne istediğimi bilmiyorum ağresifim
Kadriyeeee
22+ 4 üm bende bel ağrısından şikayetçiyim 🤦🏼♀️