MAMACITA34 canım bende tam 5+5 de gittim ve göremedik bizde, hatta betam çok iyi olduğu için doktor dedi ki boş gebelik veya kimyasal gibi duruyor yoksa görünmesi lazımdı. Ben şok oldum bayılcaktım 😔 panik olunca ben o da sakin ol dedi bir şey belli değil dedi istersen alttan bakalım istersen haftaya gel dedi, bende hem evim uzak hastaneye o zaman arabamız yoktu hem de aşırı panik biri oldum hamile olunca 1 hafta duramazdım yani alttan bakın dedim. Baktı evet minik bişi gördüm dedi 2 hafta sonra kalp atışına gel dedi 😍 oyüzden panik yapma yani normaldir inşallah 🫶